Kärleken spirar hos Linda och Fadde

Både Linda och Fadde är nykära och lyckliga, på var sitt håll, och det verkar nästan som att de försöker bräcka varandra med kärleksspäckade inlägg om hur lyckliga de är.

Linda: "Jag är såå lyckligtlottad! Både han och jag känner oss som två tonåringar. Man kan inte vara ifrån varandra. Jag kan inte sluta titta in i hans vackra ögon. Jag skulle vilja sitta fastklistrad på den här mannen jämnt om det gick,hahaha! "

Fadde: "Känner mig som en 15 åring som ska på första dejten. Det enda som gäller är denna dag. För jag får träffa den person jag går och tänker på hela tiden. En fantastisk känsla som inte går att beskriva med ord."

Linda: "Jag och min älskling har legat och bara myst i sängen framtills nu. Det är så mysigt att vakna upp med den man älskar tätt omslingrandes om en,eller hur?Bara känna hans varm trygga famn som håller en så hårt och tryggt att man bara kan slappna av och sova djupt vidare. Fan vad jag älskar att mysa."

Fortsättning följer i morgon bitti när Fadde vaknat upp i sin älskades armar.


Kommentarer
Postat av: MINI-FUCK YOU RIGHT BACK

Jag har en grym blogg!



tjao!



/minibell



minibell.blogg.se

2009-04-19 @ 18:45:35
URL: http://minibell.blogg.se/
Postat av: Magda

Det ska bli spännande! Hur gamla är dessa två? Och vad har de gjort för mänskligheten?

2009-04-20 @ 17:16:43
URL: http://magda.nu
Postat av: Lina

Hahaha, jag säger då det... Det är ungefär som när hon var tillsammans med den där pokerkillen. Då lät det också sådär, i en vecka ungefär, innan det blev Fadde igen. Kanske ingen risk för det denna gången i alla fall...

2009-04-20 @ 18:22:34
URL: http://www.nattstad.se/lina*n
Postat av: Anonym

Kärleken spirar även hos Katrin Z. Denna Stieg hon snackar om är ju faktiskt självaste Bingo R!

2009-04-21 @ 20:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0