Tyra byter blogg

Tyra Sjöstedt har en ny blogg. Hos Veckorevyn. Och inte nog med det - hon har även börjat jobba på Veckorevyn. Bloggandet kommer att vara den huvudsakliga arbetsuppgiften men hon kommer även att jobba som reporter och vara med på events och liknande.  

Tyra själv verkar vara minst sagt nöjd över flytten. "Jag kommer att kunna jobba mycket hemifrån, jag kommer att kunna "ta hand" om er mer nu- lyssna på allt ni har att säga och önskar- jag kommer att få göra massor av roliga saker, gå på roliga events och träffa trevliga människor! Det är skönt att slippa pressen av att hela tiden vara stressad över annonser, få läsare till min gamla blogg- nu kan jag lägga min energi på helt andra saker!!! Min blogg kommer förhoppningsvis bli större- det är svårt att nå ut till fler läsare och VR kommer att hjälpa mig att marknadsföra mig som bloggare här, och det är så himla roligt!! Jag älskar att kunna jobba som bloggare!!! Sedan att hamna på Veckorevyn och vara med i det underbara gänget som jobbar här- det är sjukt kul!"

Ja det låter ju inte helt fel. :)

Stort grattis Tyra!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Drömjobbet ju att blogga på heltid :)

2009-04-07 @ 10:40:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0