Tatueringstrend?

Vi trodde att tatueringar var lite ute, men på senare tid har fler och fler bloggare anammat den nygamla trenden. Det var inte så länge sedan Linda Rosing gjorde sin panter för att symbolisera sitt nya liv som pantertant eller hur det nu var. Kenza gjorde sitt hjärta på foten för någon månad sedan, och vi får heller inte glömma Calle Schulmans "körv". 

Häromdagen var det så dags för Alex Erwik som tatuerade in ett citat på överarmen. Nästa vecka lägger Meral sig under nålen, med än så länge okänt motiv. Gemensamt för de båda sistnämnda är att de går till Salong Betong. Kanske fler Finest-bloggare som får fina erbjudanden därifrån?

Nu väntar vi spänt vem som blir nästa att haka på trenden. Storstadspojken som tatuerar in en haj på bröstkorgen? Eller kanske Blondinbella som skriver "Staten och kapitalet" i nacken? Lägst odds blir det nog på Kissie. Hon tatuerar nog snart in ett tribalmotiv någonstans, eller kort och gott en idolbild på sig själv.

Vilken bloggare vill ni se tatuerad, och med vilket motiv?

Kommentarer
Postat av: Sophy

tatueringar kommer nog aldrig bli omodernt.

Jag vill helst se mig själv med en ny :P

2009-02-27 @ 09:33:17
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Andie

Min favorit bloggare MissMaddis ( www.missmaddis.com) är redan tattuerad. Men det hindrar nog inte henne från att skaffa fler.

2009-02-27 @ 10:33:02
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Postat av: Sivan

Kanske Kissie kann tatuera in BIMBO i pannan

2009-02-27 @ 11:32:07
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Jag vill se mig själv med en ny tatuering... jag har en tanke på att tatuera in ett "Z" (som i min sons namn)... kanske i "zorro-stil". Men jag vill fundera lite först... känna av om det kanske är lite töntigt...

2009-02-27 @ 13:13:45
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: bjorn

Ni kommer in i faderns rike om ni blir USA propagandister

Rätten att bära vapen mänsklig rättighet

Bara skit i å betala skatt

Bara skjut

Politiker accepterar konsensus på sikt

Vänsterintellektuella= bara mörda packet

Allmän amnestilag

Skitsverige= bara skit i det (myndigheterna etc= bäst mordblomma) å satsa på competetive intelligence

2009-02-27 @ 14:15:26
Postat av: Salong Betong

Hej alla! välkommna in på våran sida och våran blogg så får ni se hur vi har det och vad vi gör.



mvh SB

2009-02-27 @ 15:38:34
URL: http://salongbetong.com
Postat av: Eva

Några kanske skulle ta efter Pål Hållender och tatuera in SÅLD.... :D

2009-02-27 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0