Blogg-gala hos Petra

Fick du ingen inbjudan till BlogAwards? Eller blev din blogg inte nominerad till Stora Bloggpriset? Misströsta inte, för Petra med A och E har bjudit in till gala i sin blogg imorgon. Dit är alla välkomna.

Petra delar ut sju utmärkelser:
1. Bästa Fighter
2. Bästa Kändisblogg
3. Bästa Släkt och/eller vännerblogg
4. Bästa Tävlingsblogg
5. Bästa Vardagshumorblogg
6. Bästa Överlevare
7. Bästa Tipsblogg

Galan håller på hela dagen och kommer utöver utmärkelserna bestå av musik, förhoppningsvis en och annan vinnarintervju, efterfest och mycket annat. Huvudtemat för galan är kärlek. 

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Herregud vad glad jag blir att ni tipsar om detta!



Jag hoppas att det hela blir lyckat och att så många som möjligt kikar in och kommenterar. Jag vill att det här blir en gala där alla har möjlighet att synas så jag ska länka så mycket som möjligt=)



Nu växer prestationsångesten... ; )

2009-01-16 @ 20:12:28
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Nilla

Rolig idé? Får man vara med och rösta eller?

2009-01-16 @ 21:53:32
Postat av: PetramedAochE

I de 7 kategorier som står här ovan är vinnarna redan klara. Men kanske kan vi ha en 8:e kategori, en Joker, där man under första delen av dagen får ge förslag på bloggar som man tycker förtjänar att vinna en utmärkelse, och under andra delen av dagen får man rösta på t ex 5 av förslagen.



Det är väl en bra idè! Så får det nog bli!

2009-01-16 @ 22:25:46
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0