Gaybloggarna bråkar

Mattias - Ingen jävla schlager har skrivit ett surt inlägg om Amir och Ted (som nu också börjat blogga).

"Nu har
Gaybloggen-Amirs tjejkompis Ted skaffat en blogg. Fan, de där otäcka förortsfjollorna sprider sig som en aidsepidemi under 80-talet, fast värre. Nu är jag dock osäker på om Ted verkligen är en kille. Ja, han verkar ju själv lite osäker. Eller?"

Inlägget fortsätter sedan i samma anda.

Amir ger igen med att kalla Mattias för Den bortglömde bloggaren.
"Vad lider människan av? Hans ansikte är så grovt avlågnt så att han ser ut som en missbildad dinosaurie som undrar vart sina släktingar tagit vägen."

Det är argument på hög nivå, som mest handlar om hur fula och dumma den andre är. Mattias avslutar(?) bråket med:

"Men ni kan väl i alla fall ha den goda smaken att inte ta er själv på så stort allvar? Det kallas att bli vuxen. Jag skulle smälta av beundran om någon kunde förolämpa mig på ett underhållande sätt, så se min blogg som en hyllning istället"

Det var en väldigt väl dold hyllning får man väl ändå säga?

Kommentarer
Postat av: Nattis

Ett snabbt sätt att skaffa trafik till den nya bloggen kanske? Folk verkar älska bloggkrig... Ska vi kriga lite? skratt

2009-01-06 @ 11:28:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: Andie

Det är så mycket tal om "gaybloggar" och tanken slår mig att det inte finns några "flatbloggar" har bara stött på någon enstaka någon gång så där men de känns som att det inte talas lika mycket om de bloggarna. Kanske ni kan tipsa om någon "flatbloggare"?

2009-01-06 @ 12:22:21
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0