Nu händer det saker hos Rosing

Efter några dagars stiltje är det återigen liv i Linda Rosings blogg. Bland annat visar hon sina presenter från onsdagens fest. Huvudtemat verkar "oväntat" nog vara skönhetsprodukter. Vad hon menar med detta förstår vi däremot inte:
"Jag vet från vem jag har fått alla presenter ifrån, så i mitt hjärta tackar jag Dig! Alla förutom en present men det förblir min hemlighet vilken!"

Vi antar att hon menar att hon vet vem hon fått alla presenter från utom en? Så om ni gett en prseent till Linda och vill var säker på att få ett tackkort är det bäst att ni för säkerhets skull berättar vad ni gett. Men vem är denna "Dig" som hon tackar i sitt hjärta? Menar hon "Er"? Eller är det en speciell present från en speciell person som hon menar?

Festen som sådan verkar Linda vara väldigt nöjd med. Strippan föll dock inte i smaken.

Linda skriver även ett inlägg om att hon ska vara ledig från TV-produktionen några dagar - och ha en myshelg med sonen Kevin. Välförtjänt för Linda och roligt för honom - de kan inte ha hunnit ses och vara lediga tillsammans så mycket under den sista tiden gissar vi.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, Linda har väl fått ALLA presenter från ett enda ställe typ kanal 5... Hon har inga egna vänner som ger henne presenter.



Sen har hon fått en present från sin nya kille Peter säkert...

2009-01-30 @ 08:24:44
Postat av: Anonym

"Jag vet från vem jag har fått alla presenter ifrån, så i mitt hjärta tackar jag Dig! Alla förutom en present men det förblir min hemlighet vilken!"



låter väl mer som att alla presenter är från somma person och att hon gillar alla utom en av dem?

2009-03-23 @ 14:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0