Tuffe Fadde eller?

Fadde berättar om en otrevlig händelse på stan, en man och en kvinna som grälar på varandra med deras lille son som håller för öronen  och ber dem sluta.

"Jag ville göra något men vågade inte. Tänk om de skulle börja vända sig mot mig om jag la mig i? Det har faktiskt hänt mig tidigare när jag lagt mig i en liknande situation. "

Vad är Fadde rädd för? Om en vanlig Svensson inte vågar lägga sig i kan vi förstå, man drar sig kanske för att gå mellan i personliga bråk, man är rädd och väljer att hellre titta bort. Men Fadde? Livvakt, dörrvakt, säkerhetskonsult etc. Han om någon borde väl våga ta konflikter?

Kommentarer
Postat av: Linda M

"Tänk om de skulle börja vända sig mot mig om jag la mig i?" OJDÅ ja dom kanske skulle hala fram nsina automatvapen då??? Det låter lite konstigt att en man som har säkerhet som yrke inte vågar gå mellan i ett bråk med två vanliga vuxna. Hur ska han då våga gå mellan om två stöddiga bråkar i krogkön?

2009-01-10 @ 19:52:25
Postat av: peter

vad är problemet vem vågar lägga näsan i blöt numera?

2009-01-12 @ 07:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0