Robinsonbrudar i bikini

Malin Roos skrev i Expressen om att Robinsonbrudarna borde klä på sig nu istället för att posera i underkläder och bikini på sina bloggar och i alla tidningar. Något som Angela reagerar på och replikerar i sin blogg:

"Men snälla Malin, ta din stickade grå kofta och dra utomlands för att vidga dina vyer lite. Du har uppenbarligen bott fjärmad från influenser utifrån i Janelagsträsket ALLDELES för länge. Jag bjussar dig gärna på ett kom-igång-träningspass med mig, så att du också kan känna dig säker i din bikini i sommar."

Om nu Angela tycker att Malins påhopp var löjligt så är väl hennes svar ännu löjligare? Så typiskt att det alltid ska handla om att man är trist, tråkig, hämmad och inskränkt och dessutom missnöjd med sin kropp, för att man inte vill visa upp den hel- eller halvnaken på sin blogg och i tidningar?

Mika säger i Expressen att hon tänker byta ut sin header-bild för att hon inte är nöjd med den. Det bara blev så att hon tog den för att den passade mediecirkusen och skulle sälja bättre. Men sälja vadå? Varför vill man bli såld på det sättet om man samtidigt inte kan stå för det och känner sig obekväm? Bättre att sälja sig på ett annat sätt då.

Kommentarer
Postat av: ylva

Tack för en jättebra blogg, läser den med nöje! Ni är en skön kontrast mot alla ytliga, substanslösa bloggar som finns!

2009-06-05 @ 08:27:44
Postat av: Malin

Säger också tack till en bra blogg. Detta var ett bra inlägg som jag tror många håller med om.

2009-06-05 @ 09:25:00
Postat av: Nattis

Tja 15 minuters kändisskap kanske kostar en halvnake header?

(Själv spenderade jag förra natten med prisen, jodå DEN prinsen.. men ger det MIG 15 minuter tror ni? tror inte jag) )

2009-06-05 @ 22:24:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0