Inte så oväntat Johanna

I sin blogg berättar Johanna Trenck om olika bitar ur sitt liv, nu senast om tiden från hösten 2007 fram till idag. En tid av främst många modelljobb, något som Johanna inte gillade alls då hon är en sån som "tänker för mycket" och inte gillar att bli behandlad som man ser ut (konversationerna sjönk till en låg nivå). Men hon sysselsatte sig självklart även med annat under denna perioden i livet "Varje morgon gick jag en timme innan frukost. Jag drack mitt kaffe på Starbucks och såg till att operera mig på den kända Beverly Hills kliniken som opererat alla deltagarna i skönhets plastikdokumentären." För Johannas del blev det operationer av bröst och underliv och dessutom "fillers" i ansiktet.

Att Johanna inte alls gillar modellyrket är kanske något som förvånar vissa. Något som däremot inte lär var så oväntat (inte för någon som sett Johannas medverkan i "Sanningens ögonblick" i allafall) är att hon älskade det liv hon tidigare hade i Cannes. "Från Cannes flyttade jag hösten 2007, då hade jag spenderat min tid där med kändisar, miljonärer och framgångsrika jet-setters. Jag älskade det livet och dagarna som bestod av båtturer, champagne bord, Formula 1 i Monaco, resor, god mat och vin och härliga upplevelser på Rivieran."  Det måste verkligen ha varit himmelriket för Johanna.

Många skulle säkert tycka att delar av det livet vore roligt - men få är nog lika besatta av just den livsstilen som Johanna gett intryck av att vara. "Inget offer är för stort" är en fras som osökt dyker upp i huvudet...

Kommentarer
Postat av: Falkman

- Den här kommentaren har inte med inlägget att göra -



Hörrni! Såg att ni kommenterat i min blogg. Det var askul. Yeah! Tackar.

2009-03-24 @ 09:14:14
URL: http://metrobloggen.se/falkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0