Tyskungen är död

Idag tar Klaus ett ganska osentimentalt avsked av Tyskungen. Lite trist är det att den bloggen upphör - när den varit på topp har den varit något av det bästa som producerats i bloggsverige. Men Klaus blir ju kvar bland oss andra ändå. Dels kommer han att ha en privat blogg och dels genom sitt nya projekt: "The Critics".

Den nya bloggen har öppnat idag och som vi har skrivit tidigare så tror vi på succe. Vi tror faktiskt att det till och med skulle gå riktigt bra även om Klaus hade låtit bli att använda sig av sitt gamla knep för att komma upp på Bloggportalens lista över "mest sökta".

Kommentarer
Postat av: Lina

jag tror "The Critics" blir grymt bra!

2009-03-16 @ 09:09:45
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har jag missat något? Varför är den sajten så hypad?? Så jävla speceiell är den väl ändå inte?



Kejsarens nya kläder skulle jag vilja kalla detta

2009-03-16 @ 10:20:21
Postat av: Anna

Ser fram emot att följa The Critics faktiskt. När jag först hörde talas om det tänkte jag att det kanske bleve överflödigt med ännu en sida som kommenterar bloggar osv. - men av det jag har sett nu på förmiddagen är jag imponerad och kommer absolut att hänga på!

2009-03-16 @ 11:47:54
URL: http://annzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0