Blåsningen sänds inte

Blåsningen med Magdalena Graaf kommer inte att sändas, säger TV 3:s programchef Anders Knave. Samtidigt passar han på att skylla ifrån sig och säga att Hannah var djupt involverad i blåsningen. Något som får Hannah att gå i taket och skriva ett inlägg på sin blogg.

"Det som jag utlovades infriades aldrig. Alla från produktionsmedlemmar, producenter till VD har tagit på sig ansvar via mail och sms till mig och min syster. Nu byter produktionsbolaget strategi. "Inga kommentarer, fråga Anders Knave på TV3." Vad exakt ska man fråga Anders? Han har aldrig varit i kontakt med mig. Han vet inte vilket upplägg jag utlovades. Han var inte ens på plats."

Man kan inte låta bli att undra vad Hannah utlovades egentligen? Att någon försvinner iväg i en ballong som "slitit sig" skulle väl vara stressande och panikframkallande för vem som helst som står kvar nere på marken. Även om skämtet bara pågår i fem minuter så skulle det kännas som de fem längsta minuterna i ens liv. Vi får hoppas att produktionen har haft bättre idéer till sina andra blåsningar, idéer som inte går ut på att man skämtar om att någon svävar i livsfara.

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

det där är så typiskt svenskt, suck. Får man det lite hett om öronen så skyller man över det på någon annan bara, i det här fallet en kille som inte ens pratat med de inblandade. Logik när den är som sämst :P

2009-08-23 @ 12:14:26
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0