Faddes mångsidiga blogg

Vi har tidigare skrivit om hur blandat innehållet i Faddes blogg ofta är- där finns säkerhetstips, humoristiska inlägg, inlägg om olika vapentyper, inlägg om Faddes konstnärskap osv.

Nu har bloggen breddats ytterligare. Faddes senaste gästkrönikör är en undersköterska som jobbar på en förlossningsavdelning. Och vi fattar ingenting. Gästkrönikören har ju självklart ett väldigt viktigt och säkert även intressant yrke - och inlägget innehåller dessutom en bedårande bild på en nyfödd bebis.

Men varför är hon i Faddes blogg? Det verkar ju inte ens som att de känner varandra ("Känner inte Fadde mer än att jag lyckades lura honom att komma in på nattklubben Patricia som han jobbade på som dörrvakt när jag var 17 år gammal.") Och hur fick Fadde kontakt med henne om de nu inte känner varandra mer än så? Skrev hon till honom och föreslog att få gästblogga eller? Och nu när hon ändå finns på plats i bloggen, varför skriva en av de tunnaste krönikor som skådats, nog borde väl hennes yrke (för det är väl det krönikan handlar om) kunna beskrivas livfullare och intressantare än så här?


Kommentarer
Postat av: Anonym

FADDE I ETT NÖTSKAL...........

2009-01-03 @ 21:03:27
Postat av: Emms

Men vilken trist krönika. Söööööööt bebis ändå

2009-01-04 @ 11:45:46
Postat av: E

Jag hoppas att ni uppmärksammar Faddes nya irrelevanta header, det ska jag göra...;-D

2009-01-04 @ 22:36:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0