Apropå tatueringar

Apropå tatuerade pensionärskroppar som vi skrev om nedan, så ägnar Trettioplus en del av sin sommar åt att spana in märkliga tatueringar. "Bon Jovi for life" i nacken på en medelålders kvinna till exempel... Fast det är ju förstås ett bra ställe om man vill att tatueringen ska hålla stilen länge, där blir inte huden så slapp och sladdrig och förändrad kanske.

Bland kommentarerna finns också en del skräckexempel: "Idag såg jag även en tjej med texten "Know you'r rights" tatuerad i nacken. "Know your english" skulle jag vilja säga."

Man får nog konstatera att de udda fåglarna på äldreboenden i framtiden är de som sitter där med helt otatuerade kroppar.

Kommentarer
Postat av: S e n s u e l l t

fan va känsligt pircingar och tatueringar är i bloggvärlden, kolla min blogg :S :P

2009-07-06 @ 10:22:57
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Renée

en tjej från hålan jag är uppväxt i tatuerade in KÅT i svanken på fyllan. smart drag eh?

2009-07-06 @ 20:21:51
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen.se
RSS 2.0